GUMMY SMILE

Diş eti gülümsemesi, durumun estetiğini bozan büyük bir sorundur. Konuşurken ve gülerken görünen kısma dişeti denir. Üst dudak altındaki dişeti gülümsemesi konuşurken veya gülerken 2-3 mm’den fazla görünür. İlginç bir şekilde, sorun kadınlarda erkeklerden daha sıktır. Bazı araştırmacılar, kadınların yaklaşık% 14’ünde ve erkeklerin% 7’sinde anormal diş eti gösterimi olduğunu tahmin ediyor.

Diş Eti Gülümsemesi’ne sebep olur?

• Pek çok nedeni var ama en yaygın olanları;
  • Kısa görünen dişler
  • Diş etlerine göre genetik veya yıpranma nedeniyle küçük olan dişler
  • Çok kısa üst dudak
  • Uzun veya büyümüş diş etleri
  • Üst çenenin aşırı büyümesi

Dişeti Nasıl Tedavi Edilir?

Enjeksiyonlar:  Tedavi olduğundan daha büyük bir diş algısı yaratır. Gülüşü etkileyen kasların aşırı tepkisi azaltılarak tedavi edilir. Tedavide botulinum toksini kullanılır duruma göre 2 veya 4 bazen farklı noktalarda 5 enjeksiyon yapılabilir.

Lazerle yeniden şekillendirme : Sakızın bir kısmını lazerle dikkatlice keserdik.

Ortodonti:  Bu, çocuklarda daha iyi sonuç verir ve diş telleri dişleri genişledikçe yapılandırmaya yardımcı olabilir ve dişeti gülümsemesinin gelişmesini önleyebilir.

Gummy Smile tedavisi acı verir mi?

Enjeksiyonlar ağrısızdır ancak enjeksiyon bölgesinde hafif bir morluk olabilir ve etkisi 4-6 aya kadar sürer.

tedavi detayları

• Operasyon Süresi