HOW CAN I GET EMERGENCY DENTIST APPOINTMENT IN A DENTAL CENTER IN TURKEY?

Türkiye'de Bir Diş Merkezinde Acil Olmayan Diş Hekimi Randevusu

Türkiye'deki bir Diş Merkezinde Acil Diş Hekimi Randevusuna ihtiyacınız olup olmadığına dişlerinizin durumunu değerlendirerek karar verebilirsiniz. Bunlara sahipseniz diş hekimi randevusuna ihtiyacınız olmayabilir. Protezlerinizden memnun değilseniz, kaplamalarınızdan birini kaybederseniz, uzun sürmeyen bir diş ağrınız varsa. bilgelik diş ağrınız var. 20 yaş dişleriniz şişip ağzınızı açmayı zorlaştırmıyorsa, dişinizi kırıyorsanız, yemek yerken şiddetli ağrı çekiyorsanız, hassas dişleriniz varsa, ortodonti nedeniyle ağız ve diş sağlığı problemleriniz varsa, diş etleriniz hassassa, ağzınız varsa 9 yıldan az süredir var olan yaralar. Türkiye'deki bir Diş Merkezinde Acil Diş Hekimi Randevusuna ihtiyacınız olmayabilir. Eğer dişinizde çürük yoksa web sitemizden ‘Evde diş çürüklerini/çürüklerini nasıl tedavi edebilirim?’ konulu yazımızı okuyabilirsiniz.

HOW CAN I GET EMERGENCY DENTIST APPOINTMENT IN A DENTAL CENTER IN TURKEY? Picture
Türkiye'de Bir Diş Merkezinde Acil Diş Hekimi Randevusu

Aşağıdaki diş rahatsızlıklarında en kısa sürede Türkiye'deki bir Diş Merkezinden Acil Diş Hekimi Randevusu almalısınız. Yüz yaralanması nedeniyle kanamanız varsa, Dişinizde çürük/çürük varsa, Diş kırıldıysa. Bu diş dilinizde veya yanaklarınızda yaralanmalara neden oluyorsa, Diş ağrınızı tedavi etmeye çalışmanıza rağmen diş ağrınız artıyorsa, Dişinizi çektirdikten 25 dakika sonra kanamanız durmuyorsa, İyileşmeyen ağız yaralarınız varsa 14 gün. Çalışmanıza ve uyumanıza izin vermeyen ciddi bir diş ağrınız varsa. Diş ağrınız varsa ve yüzünüz, diş etleriniz ve yanaklarınız şişerse. Türkiye'deki bir Diş Merkezinden Mutlaka Acil Diş Hekimi Randevu Almalısınız. .