UPPER JAW/MAXILLOFACIAL SURGERY IN TURKEY

Türkiye'de Üst Çene/Çene Cerrahisi

Türkiye’de üst Çene/Çene Cerrahisi ameliyatı cerrahlar tarafından ağız içerisinde yapıldığı için ameliyat sonrası herhangi bir iz kalmayacaktır. Üst çene alt çeneden daha ileride ise cerrahlar üst çeneyi doğru yere yerleştirmek için bu ameliyatı yaparlar. Çene kemiğine ulaşmak için diş etinde net bir kesi yaparlar. Bu kesi çene kemiğini kırıp doğru yere taşımak içindir. Ameliyat bittikten sonra diş etini dikerler. Bu dikişler eriyip 2 hafta içinde erir. Hastalar estetik bir güzelliğe kavuştuktan sonra tüm bu çabalara değecektir.

Üst Çene/Çene Cerrahisi Sonrası

Ağrılı bir tedavi olmasa da Türkiye'de Çene Cerrahisi Uzmanları hastalarına ameliyat sonrası oluşabilecek ağrıyı gidermek için ağrı kesici reçete etmektedir. Ancak ağrı birkaç hafta içinde kaybolur. Türkiye'de Üst Çene/Çene Cerrahisi diğer ameliyatlar gibi enfeksiyon riski taşır. Bu nedenle iyi bir hastanede, iyi donanımlı, hijyenik bir ameliyathanede ameliyatın yapılması. Türkiye'deki Çene Cerrahları da herhangi bir enfeksiyon riskini önlemek için antibiyotik reçete etmektedir. Hastalarını iyileşmeleri için antibiyotik ve ağrı kesicilerle evlerine gönderiyorlar. Ameliyattan hemen sonra hastaların yüzü ve boğazı şişer ancak bu rahatsızlık iki hafta içinde kaybolur. Özellikle ilk günlerde şişlik ve morluklar normal olduğundan endişelenmenize gerek yoktur. Şişmiş kısımlara ve morluklara soğuk kompres uygulayabilirsiniz. O yardım edebilir.

UPPER JAW/MAXILLOFACIAL SURGERY IN TURKEY Picture
Üst Çene/Çene Cerrahisi

Üst Çene/Çene Cerrahisi Sonrası Yemek

Türkiye'deki Çene Cerrahisi Uzmanları, Üst Çene/Çene Cerrahisi ameliyatı sonrasında hastalarına yumuşak beslenmeyi önermektedir çünkü ameliyattan hemen sonra normal beslenme çok zordur.

Üst Çene/Çene Cerrahisi Sonrası İleri Randevular

Cerrahınız dikişlerinizi ve durumunuzu kontrol etmek için son bir randevu ayarlar. Herhangi bir sorun yoksa yeni güzel yüzünüz ve güzel çenenizle hastaneden ayrılabilirsiniz.