HOW CAN I TREAT TOOTH DECAY / DENTAL CAVITIES

Diş Çürüğüne / Diş Çürüklerine Ne Sebep Olur?

There are bacteria in our mouths. When we eat sugary food especially food rich in carbohydrates, these bacteria use carbohydrates to produce energy. In this process, they generate acids. Acids are harmful to our teeth. They damage our teeth and make a hole that is Tooth Decay / Dental Cavities. Because of these holes, bacteria and tartar reach the tooth enamel and tooth decay starts. If we do not see a dentist and treat tooth decay, these bacteria go into the dental pulp. There are nerve cells and vessels in our dental pulp. For this reason, people have toothache. Toothache is very painful for everyone. It is unbearable.

HOW CAN I TREAT TOOTH DECAY / DENTAL CAVITIES Picture
Diş Çürüğü / Diş Çürükleri Röntgeni

Evde Diş Çürüğü / Diş Çürükleri Nasıl Tedavi Edilir?

Açıkçası bakterilerin diş minesine ulaşması durumunda insanlar Diş Çürüklerini/Diş Çürüklerini evde tedavi edemezler. Ancak bakterilerin diş minesine ulaşmasını önlemek için bazı önlemler vardır. Bu önlemler şunlardır: Deneyler, yemeğimizi bitirdiğimizde şekersiz sakız çiğnemenin ağzımızdaki mineral seviyesini yeniden dengelememize yardımcı olduğunu göstermiştir. Araştırmalar florürün dişlerimiz için faydalı olduğunu göstermiştir. Dişlerimizi florür açısından zengin bir diş macunuyla fırçalamak Diş Çürüklerini/Diş Çürüklerini önlememize yardımcı olabilir. Gargara yapmak çürükleri de önler. 15 dakika boyunca ağız gargarası veya yağlarla gargara yapabilirsiniz. Çünkü susam gibi yağlar diş eti iltihabına iyi gelir ve ağzımızdaki bakterileri öldürür. Meyan kökü de bakterileri öldürür. Meyan kökünü damıtıp bakterileri öldürmek için kullanabilirsiniz. Kalsiyum ve D vitamini dişlerimizi sağlıklı tutar, böylece kalsiyum ve D vitamini açısından zengin besinler tüketebilirsiniz. Son olarak size Diş Çürüğü / Diş Çürüklerinin en riskli faktörünü anlatacağız. Tabii ki şekerli yiyecekler. Şeker yediğimiz zaman ağzımızdaki mineral miktarı azalır ve bakteriler şekeri asit üretmek için kullanırlar. Bunlar Diş Çürüğü yaşamamak için alınan önlemlerdir. Zaten diş ağrınız ve diş çürüğünüz varsa hemen bir diş hekimine başvurmalısınız. Çünkü diş çürüğü kendi kendine iyileşmez.